В обласній державній адміністрації відбулося засідання колегії управління житлово-комунального господарства ОДА на тему «Підсумки роботи житлово-комунального господарства у 2010 році та основні завдання на 2011 рік». Захід відбувся під керівництвом заступника голови ОДА Лариси Мефьодової.
Підбиваючи підсумки опалювального сезону 2010-2011 років, начальник управління житлово-комунального господарства ОДА Дмитро Свіркін висловив подяку всім керівникам підприємств, які забезпечили вчасний початок опалювального сезону та організували безперебійне постачання тепла у домівки запоріжців.
- Аварійні ситуації, які виникали на територіях, оперативно ліквідовувались протягом 9 – 24 годин, - повідомив посадовець та додав, що на фоні інших регіонів країни Запорізька область провела опалювальний сезон якісно, здебільшого попереджуючи аварійні ситуації, аніж ліквідуючи їх.
Разом з тим, начальник управління ЖКГ облдержадміністрації окреслив коло питань, які не були вирішені торік, і відповідно перейшли у рік поточний.
- Найбільше, що наразі викликає стурбованість обласної влади, – фінансово-економічний стан підприємств галузі. Саме від цього фактора залежить стабільність та якість послуг ЖКГ, які отримують споживачі, - зазначив посадовець.
За словами начальника управління, дестабілізує роботу підприємств сфери житлово-комунального господарства тарифна політика та низький рівень розрахунків споживачів.
За інформацією Д. Свіркіна, через ці проблеми у 2010 році 65 % підприємств галузі отримали не прибуток, а навпаки, збитки. При цьому, найбільше постраждали підприємства теплопостачання.
З короткими інформаціями з цих питань виступили керівники Дніпрорудненського КУП «Наш дім» та Якимівського орендного підприємства ВОЖКГ та ПО, які представили своє бачення виведення підприємств з кризового становища.
Підбиваючи підсумки, заступник голови ОДА Лариса Мефьодова визначила основні завдання, які необхідно виконати, щоб вирішити існуючі проблемні питання. Насамперед, це зміна тарифної політики, підвищення рівня розрахунків за рахунок посилення роботи зі споживачами. Також на переконання представника обласної влади необхідно особливу увагу приділити виплаті заборгованості із заробітної плати працівникам підприємств галузі.
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації