Особисті прийоми, «гарячі» телефонні лінії, електронна приймальня – будь-яким із цих способів можуть скористатися громадяни, щоб звернутися до керівництва області.
Протягом 2010 року до обласної державної адміністрації надійшло 4739 звернень громадян, про що повідомив заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації Станіслав Лимарчук.
Однак, звернутись безпосередньо до представників обласної влади громадяни можуть не тільки шляхом письмового звернення, але й відвідавши один з особистих прийомів, які регулярно проводять керівники облдержадміністрації. Приміром, торік голова ОДА Борис Петров та його заступники провели 259 особистих прийомів громадян, під час яких поставлено на контроль 815 звернень запоріжців.
Цього року, за планом, голова облдержадміністрації та кожен його заступник має проводити по чотири особисті прийоми щомісяця.
Ще одним зі способів безпосереднього спілкування з керівниками обласної виконавчої влади є регулярні «гарячі» телефонні лінії. Так, протягом 2010 року на прямому телефонному зв’язку із жителями регіону представники облдержадміністрації були 22 рази, під час яких надійшло 267 дзвінків з відповідними зверненнями.
Також запоріжці мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації (kdv@zoda.gov.ua).
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації