Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

21 лютого 2011 - 09:46

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади, адже часто облдержадміністрація – остання інстанція, куди звертається людина у пошуках справедливості та допомоги.

У структурі обласної виконавчої влади ця ділянка роботи ввірена заступнику голови – керівнику апарату ОДА Станіславу Лимарчуку.

Протягом 2010 року до обласної державної адміністрації надійшло 4739 звернень громадян, що проти 2009 року більше майже на 12%. При цьому позитивна динаміка надходжень звернень громадян спостерігається не тільки до облдержадміністрації, але й до 15 райдержадміністрацій регіону.

- Те, що кількість звернень громадян до органів виконавчої влади збільшилась, свідчить про підвищення довіри до влади, - коментує показники заступник голови – керівник апарату ОДА.

Найактуальнішими питаннями, які порушують жителі області, є соціальний захист (24,5% всіх звернень), житлово-комунальні проблеми (18,6%), стан дорожнього господарства та благоустрою (9 %), земельні відносини та сільське господарство (8%), охорона здоров’я (7,8%).

У цьому контексті Станіслав Лимарчук відзначив, що з усіх питань, які були поставлені на контроль, позитивно вирішено 602, в інших випадках надано відповідні роз’яснення або направлено для розгляду до інших органів влади.

Поінформував Станіслав Лимарчук і про деякі новації, які активно впроваджуються в облдержадміністрації для прозорої та оперативної організації роботи зі зверненнями громадян.

Зокрема, на веб-порталі обласної державної адміністрації працює «Відкрита електронна система опрацювання звернень громадян», де кожен бажаючий може не тільки залишити запитання, але й відстежити його шлях та стан опрацювання.

Також запоріжці мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації за адресою: kdv@zoda.gov.ua.

- Наразі облік звернень громадян в облдержадміністрації та апаратах райдержадміністрацій ведеться за допомогою сучасного прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow», яка враховує всі вимоги Кабінету Міністрів України, - повідомив С. Лимарчук.

 

Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації

Читайте також

Підприємці Запоріжжя та області!

Підрив Каховської ГЕС: як змінилася Хортиця та які заборони діють на території заповідника

Усиновлення та інші форми сімейного виховання: де отримати консультацію щодо допомоги дітям, які залишилися без батьківського піклування

Від листа ДСП до власного цеху: ветеран Іван Горбенко взяв грант та розширив власну справу

Понад 33,6 млн грн державних коштів – для розвитку професійної освіти Запорізької області

Державна програма єКнига: як отримати кошти на книжки в Дії

У Запоріжжі СБУ викрила працівницю одного з оборонних підприємств міста, яка публічно виправдовувала збройну агресію рф проти України

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 05.05.2025

Колектив Запорізького театру імені В. Г. Магара щодня вшановує пам’ять загиблих хвилиною мовчання

Впродовж доби окупанти завдали 449 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 04.05.2025

Впродовж доби окупанти завдали 497 ударів по 10 населених пунктах Запорізької області