Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

21 лютого 2011 - 09:46

Звернення громадян, як свідчення довіри до влади

Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади, адже часто облдержадміністрація – остання інстанція, куди звертається людина у пошуках справедливості та допомоги.

У структурі обласної виконавчої влади ця ділянка роботи ввірена заступнику голови – керівнику апарату ОДА Станіславу Лимарчуку.

Протягом 2010 року до обласної державної адміністрації надійшло 4739 звернень громадян, що проти 2009 року більше майже на 12%. При цьому позитивна динаміка надходжень звернень громадян спостерігається не тільки до облдержадміністрації, але й до 15 райдержадміністрацій регіону.

- Те, що кількість звернень громадян до органів виконавчої влади збільшилась, свідчить про підвищення довіри до влади, - коментує показники заступник голови – керівник апарату ОДА.

Найактуальнішими питаннями, які порушують жителі області, є соціальний захист (24,5% всіх звернень), житлово-комунальні проблеми (18,6%), стан дорожнього господарства та благоустрою (9 %), земельні відносини та сільське господарство (8%), охорона здоров’я (7,8%).

У цьому контексті Станіслав Лимарчук відзначив, що з усіх питань, які були поставлені на контроль, позитивно вирішено 602, в інших випадках надано відповідні роз’яснення або направлено для розгляду до інших органів влади.

Поінформував Станіслав Лимарчук і про деякі новації, які активно впроваджуються в облдержадміністрації для прозорої та оперативної організації роботи зі зверненнями громадян.

Зокрема, на веб-порталі обласної державної адміністрації працює «Відкрита електронна система опрацювання звернень громадян», де кожен бажаючий може не тільки залишити запитання, але й відстежити його шлях та стан опрацювання.

Також запоріжці мають можливість залишити своє звернення в електронній приймальні облдержадміністрації за адресою: kdv@zoda.gov.ua.

- Наразі облік звернень громадян в облдержадміністрації та апаратах райдержадміністрацій ведеться за допомогою сучасного прикладного ліцензійного програмного забезпечення «Система електронного документообігу OPTIMA-WorkFlow», яка враховує всі вимоги Кабінету Міністрів України, - повідомив С. Лимарчук.

 

Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 997-го дня війни

Власники рахують збитки: внаслідок ворожої атаки дронами Запоріжжя пошкоджено об’єкти торгівлі

Голова Запорізької ОДА Іван Федоров зустрівся із мешканцями зруйнованого будинку по Запорізькій, 2-А

Діалог влади та бізнесу триває: на порядку денному грантові програми для підприємців

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 996-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 16.11.2024

67-річний чоловік загинув під час обстрілу ворожою артилерією  Пологівського району.

Прозорість у наданні медичних послуг та розбудова безбарʼєрного середовища: в Запоріжжі відбулося засідання Координаційної ради ветеранів війни

Енергосистема в Запорізькій області працює стабільно, – речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти відзначив свій 85-й ювілей

Віталій Безгін: «Держава має захистити не обласні центри та більш заможних, а захисьити, перш за все, громади й мешканців тих територій, що є деокупованими, ураженими та прифронтовими»

Як правильно користуватися пічним опаленням – рекомендації Штабу згуртованих громад