Про роботу аварійної диспетчерської служби, яка працює при управлінні житлово-комунального господарства ОДА, поінформувала заступник голови облдержадміністрації Лариса Мефьодова.
Кожного разу, проводячи всеукраїнські селекторні наради, Міністр з питань житлово-комунального господарства України Юрій Хіврич порушує питання роботи аварійної диспетчерської служби на територіях. Урядовець закликає керівників обласних державних адміністрацій особливу увагу приділяти цьому питанню. Адже у разі виникнення поривів чи інших надзвичайних ситуацій населення має знати, до кого звертатись.
Спеціалісти оперативно-диспетчерської служби забезпечують цілодобовий збір інформації від місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств про стан надання населенню області послуг з тепло- та водопостачання, виникнення аварійних ситуацій на об’єктах житлово-комунального господарства.
Протягом 2010 року до оперативно-диспетчерської служби звернулось понад 1000 жителів населених пунктів області. Більшість звернень стосується надання послуг з водо- та теплопостачання.
Оперативно-диспетчерська служба забезпечує оперативне реагування на звернення громадян для вжиття відповідних заходів щодо вирішення нагальних проблем.
Телефон «гарячої лінії» оперативно-диспетчерської служби: 787-52-13.
Вікторія Гаврилюк, управління у справах преси та інформації