Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.09.2015 №326 з 28.10.2015 розпочала роботу «Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації». Гаряча лінія приймає усні звернення громадян до Запорізької облдержадміністрації та її структурних підрозділів за допомогою засобів телефонного зв’язку. Роботу гарячої лінії забезпечує Комунальна установа «Запорізькій обласний контактний центр» Запорізької обласної ради.
З 28.10.2015 усні звернення громадян, які подані за допомогою засобів телефонного зв’язку, розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На них надається письмова відповідь у встановлений законом термін.
Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства при поданні звернення обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.
Телефон «гарячої лінії»: 0-800-503-508
(Дзвінки у межах України безкоштовні)
Графік роботи гарячої лінії:
понеділок - п’ятниця з 8:00 до 20:00,
субота - неділя з 8:00 до 15:00