Система освіти повинна вирішувати принципово нову глобальну проблему, пов'язану з підготовкою учнів до життя і діяльності в умовах інформаційного світу, а тому проблема інформатизації самої освіти є одним зі стратегічно важливих напрямів Програми розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки. Зокрема, Програма визначає нові завдання щодо рівня розвитку ІТ-компетентності педагогів та створення ефективної, динамічної, гнучкої системи підвищення кваліфікації вчителів у галузі інформаційних технологій.
Ці завдання вирішує Центр інформатики та інформаційних технологій в освіті Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Діяльність центру орієнтована не тільки на вирішення науково-методичних питань інформатизації освіти, а в значній мірі - на навчання педагогів області в галузі ІКТ, формування і безперервний розвиток їх ІТ-компетентності. Центром активно проводиться науково-дослідна, експериментальна та проектна робота в галузі впровадження інформаційно-комп'ютерних технологій в освітню діяльність.
У період за 2010-2012 років: здійснювалось науково-методичне керівництво 9 Всеукраїнськими науково-педагогічними експериментами, 3 регіональними освітніми проектами, 2 шкільними науково-дослідницькими лабораторіями, 3 ресурсними центрами, 5 експериментальними майданчиками, проводились науково-педагогічні дослідження з 5 тем, проведено 10 Всеукраїнських та Міжрегіональних семінарів та конференцій, видано у співавторстві 5 підручників з грифом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Водночас сьогодні стрімкий розвиток інформаційно-комп'ютерних технологій та входження їх в освітній процес вимагають значного розширення поля діяльності Центру. Тому з 2013 року здійснюється його реорганізація в Кафедру інформатики та інформаційних технологій комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради.
Такі структурні зміни перш за все сприятимуть підготовці та підвищенню кваліфікації вчителів з галузі інформаційно-комунікаційних технологій; поліпшенню якості шкільної та післядипломної освіти за рахунок використання сучасних ІКТ, розробки електронного освітнього контенту, створення єдиного інформаційного освітнього простору регіону, вільного доступу до освітніх ресурсів всіх учасників освітнього процесу; забезпечення розвитку інформаційної взаємодії та інтеграції закладів освіти у світовий інформаційний освітній простір.